29 Mart 2013 Cuma

Mutfak Önlüğü

Evde boş boş duran masa örtüm ne zamandır gözüme batıyordu.Bu kumaşı nasıl değerlendirebilirim diye internette arama yapıp duruyordum.Karşıma cicili bicili mutfak önlükleri çıkınca bu kumaşımdan en güzel mutfak önlüğü yapabileceğime karar verdim.

Dikdörtgen masa örtümü 2 katlayıp kestim.Kestiğim yarı kumaşa 2 sağda,2 solda olmak üzere toplam 4 pile yaptım iğneledim.Artan kumaşı kestim..



Artan kumaşla takılıp çıkarılabilen havluyu monte edebilmek için üst bölümüne hafif pile yaparak kapladım.(Havlu biraz uzun geldiği için kısalttım.)Kaplanılan yere düğme dikiliyor.




Kapladığımız havluyu              monteleyeceğimiz ilikli kapak yapıyoruz.

 Ardından bel kuşağı için uzun bir kumaş kesiyoruz

Tellediğimiz ilikli kapağın üzerine kuşağı telleyerek dikiyoruz.

İşte buda havlusu takılıp çıkarılabilen mutfak önlüğüm...

 



1 yorum: