29 Mart 2013 Cuma

Hazır Badi'den basit pijama takımı nasıl olmuş?

İşteee uzun zamandır yapmak istediğim pijama takımı...Asıl niyetim kendime yapmaktı.Kız kardeşim görür görmez "Ablaaa hiç kusura bakma bu benim olacak" dedi.Bende kıramadım.Aslında pijama takımı demek doğru mu bilemedim.

Hafta sonu çarşıya çıktığımda bu badiyi bir dükkanın önünde 5 liraya görünce hemen 3 tane aldım.Yazın rahat rahat giyerim diye.

Aslında bu fikri internette gezinirken görmüştüm ama hangi site olduğunu hatırlayamadım.:)Badiden sonra hemen kumaşcıya gidip poplin kumaş bakındım ama kumaşcı bana adını unuttuğum başka bi kumaş önerdi.Kumaşın adını sizin için öğrenmeye gidicem ,öğrenince yazarım :)


Aldığım kumaşla Laçin tenel hanımın blogunda kolay yan dikişleri olmayan pijama pantolon diye görmüştüm.İşte buradan yapılışını daha detyalı öğrenebilirsiniz.buradaOna bakarak bende bişeyler yapmaya çalıştım...Malum yeni yeni öğreniyorum.Kumaşım tek en olduğu için 2,5 metre aldım.Kumaşı ikiye katlayarak evde rahat giydiğim bir pantolonumu üstüne koydum ve etrafından çizdim.Dikiş paylarını bırakarak birde belini lastikli yapacağım için hem önden hemde arkadan birkç cm bırakarak kestim kumaşı.İki tarafın ağlarını eşitledikten sonra bacak arası dikişini geçtim.Malum yan dikiş yok.



Beline lastiğinide geçtikten sonra artan kumaşlarla badiyi süsledim...






İşte Yazlık hazır badi'den pijama takımı nasıl olmuş mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder