11 Mart 2013 Pazartesi

Bir iğne oyası daha :D

Bu aralar dikişe vakit ayıramıyorum...İğne oyası siparişlerimden dolayı...Blog dan uzak kalmamak ve aktif olmak için siparişlerimi bitirdikçe sizlerle paylaşmak istiyorum...İşte bu da ikinci siparişim bu gece bitti.Şimdi sıra üçüncü siparişimde...Hadi bana kolay gelsin...(Not :İğne oyalarına merakı olan arkadaşlar örnekler konusunda yardımcı olabilirim...)Sevgiler Fotoğraflar için çok ama çok özür dilerim...Fotoğraf makinam sıkıntı çıkardı.Telefonla çekebildim..

2 yorum:

  1. iğne oyası çok sevdiğim ama ne yazıkk ki beceremediğim bir uğraş, çok zevkli zarif bir çalışma, ellerinize sağlık ve bloğunuz hayırlı olsun, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.Bende aynı şeyleri düşünüyordum iğne oyası için.Ama inan çabalarsan oluR.internetten faydalanabilirsin..sevgiler...

    YanıtlaSil