17 Mart 2013 Pazar

Mini Mini Köstebek Pastalarımmm...

Merhaba...Şu aralar elimdeki iğne oyalarımdan malesef fırsat bulup blogumla ilgilenemedim..Cumartesi gün(yani bugün için)sabahtan akşama kadar son siparişlerimi bitirme planlarım vardı.Ama Cuma akşamı telefonum çalıp teyzem ve teyzemin gelini cumartesi günü kahvaltı için bana gelmek istediklerini söyleyene kadar..Gerçi benim için çok ama çok iyi oldu.Sipariş yetiştirme derdinden iki muhabbbet etmeyi özler olmuştum...Kahvaltıda farklı ikram içim neler yapabilirim diye internette bakınırken karşıma Kahvaltıdan sonra kahvenin yanına ikram edebileceğim bu mini mini köstebek pastalarını gördüm ve gecenin 11'de kalkıp tatlı olarak bu şirin pastalardan yapmaya karar verdim...Tabi artık benim de bir blogum var ya :)yapım aşamalarını an ve an görüntüleyerek sizlerle paylaşmak istedim...

                                                                      Malzemeleri paylaşayım.  (Tarif yeşilkivi dendir.) 

3 yumurta 2 kahve fincanı şeker (birer parmak noksan olsun) 1 kahve fincanı su 3 yemek kaşığı kakao 3 kahve fincanı un 1 pkt kabartma tozu 1 pkt vanilya biraz limon kabuğu rendesi (Limonum olmadığı için ben eklemedim.)
 KREMASI 
3 su bardağı süt (200 gr lık bardakla) 4 yemek kaşığı un (oldukça tepeleme olsun) (ya da 2 yemek kaşığı un+1 yemek kaşığı nişasta) 5 yemek kaşığı şeker 1 pkt vanilya 1 tatlı kaşığı margarin hindistancevizi (istediğiniz kadar) 1 tane muz (isterseniz başka meyveler)

 (Gecenin bir yarısı bu kadar detayla uğraşmak istemediğimden ben kremasını bir paket crem ole (3 dk.yapılan puding) ile 2,5 bardak soğuk sütü çırptım üzerine 1 paket toz krem şanti ekledim.Ve biraz daha çırparak yoğun bir kıvam elde ettim.
 Tarifi klasik pandispanya yapar gibi yapıyoruz.Önce yumurta ve şekeri iyice çırpmayı unutmuyoruz.Sonra sırayla diğer malzemeleri ekleyerek önceden ısıtılmış 150 derecelik fırında 30 dk pişiriyoruz. Pişirdikten sonra biraz ılınmasını bekleyelim ve bir bardak yardımıyla yuvarlak olarak keselim.Ben su bardağı tercih ettim 12 adet çıktı.



 Ardından kalan parçaları blendar'dan geçiriyoruz.
 




Kestiğimiz yuvarlakları alarak üzerine hazırladığımız kremada koyup,un haline getirdiğimiz kek kırıntılarına buluyoruz...Kremanın katı olması burda çok işimize yarıyor.Akıp gitmiyor kekin üzerinden.:)

 

 Tadı da görüntüsü kadar harika...Tüm misafirlerim severek yediler.Özellikle çocuklar eti pufa benzettiler...Afiyet olsun. :D

6 yorum:

  1. bayıldımm müthiş fikir :) hemen bu gece denemek istiyorum!

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle dene tadida cok guzel oluyor.dolapta 1 gece bekleymeyi unutma...afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  3. harika fikir hemde çok şirin özellikle çocuklar bayılır paylaşım için teşekkürler:))
    http://fadique.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. afyet olsun...cocuklar kadar buyuklerde bayildi...

    YanıtlaSil
  5. Bu pastayı yapmayı bende çok seviyorum.
    Ben bir gece dolapta bekletiyorum.
    Ama çok bereketli bir pasta olduğu için
    dolapta yer bulmak biraz zor oluyor.
    Ben de bloguma sizi beklerim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim .Evet bende bekletiyorum dolapta,dolap sıkıntısı cabası :=)Sevgiler...Blogunuzu en kısa zamanda ziyaret edeceğim...

      Sil