8 Mart 2013 Cuma

Mmmmerhaba...



Artık benimde bir blogum var.Yaşasın...Uzun zamandır ne yapayım diye ortada deli gibi dolaşırken aklımda iki seçenek vardı.Biri Doğum fotoğrafçılığı,diğeri ise dikiş...Doğum fotoğrafçılığından vazgeçtim ve bana ömür boyu lazım olacak dikiş seçeneğini seçtim.Birşeyler üretmenin beni ne kadar mutlu ettiğini görmemi sağladı dikiş.Tabi bu konuda bana en büyük destekçi canım arkadaşım müberra oldu...Düz dikiş bile bilmeyen ben çok iddaalı başladım dikiş işine...Öncelikle güzel bir dikiş makinası alarak başladım işe.Araştırmalarımın sonucu janome de karar kıldım ve janome 1018 dikiş makinasını aldım.İnternet en büyük yardımcım oldu.Dikiş makinamın yanına bilgisayarımı açarak birçok yerden dikiş hakkında güzel şeyler öğrendim.Veeeee ilk olarakk oturma odama nezamandır diktirmek istediğim çiçekli kırlent ve fon perdesiyle işe başladım...Fon perdesi dikiş dikmeyi yeni öğrenenler için en son tercih edilecek bir şey ama azim ettim ve yaptım çok şükür...

3 yorum:

  1. selmacım öncelikle aramıza hoşgeldin..bir dikiş sever daha bu beni çok mutlu etti..perdelerine bayıldım bu arada koltukla uyumu gözümden kaçmadı..samsunluyum demişsin ben ordudayım canım burda kumaşcı yok samsun daki kumaşcıları bana söyleyebilir misin..birde seni izleyebilmemiz için ayarlardan yerleşime gel ve ordan izleyici gadgeti ekle hadi bakkalım kolay gelsin..bu arada dikiş konusunda farklı hayallerin varsa sana uzaktan eğitim moda tasarım kursunu tavsiye ederim sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. hayırlı uğurlu olsunnnn :) selmacım ceydanında dediği gibi aramıza hoşgeldin sefalar getirdin .. ee bide samsunluymuşsun hemşerimsin bende çarşambalıyım aslen :) burda edinilen arkadaşlıklar çok güzeldir sende gün geçtikçe bana hak vericeksin emin ol.hee unutmadan ceydanın yaptığı hatırlatmayı unutma sakın sana daha çabuk ulaşmamız için izleyici gadgetini açmayı unutma görüşmek üzere canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim ceydacım ve mervecim.Açıkcası blog ortamının bu kadar samimi olduğunu tahmin etmezdim.Samimiyetiniz beni çok ama çok mutlu etti.Hemşeri olmamız da ayrıca sevindirdi.Eee kan çekiyor diyebilirizde.:)Ceydacım samsunluyum ama orda yaşamıyorum...Sanırım bu detayı unutmuşum.Kocaelide yaşıyorum.Samsun hakkında çok yer bilmiyorum malesef sadece köyümüz hariç.Aslen aslında bizde ordulu sayılırız.Fatsadan dedelerimiz göç etmiş..Bu arada arkadaşlar uyarınız için çok teşekkürler.Blog ortamında ilk defa bulunduğum için bazı ayarları kurcalaya kurcalaya bulmaya çalışıyorum.Dediğinz sorunu hemen düzeltmeye çalışacağım...Sevgilerle...:D

    YanıtlaSil