10 Mart 2013 Pazar

İşte Dün Gece Yaptığım Terlik Torbam...

Eskiden evde kumaş bulunca hemen bir poşete koyup anneme yollardım.Ama artık her bulduğum kumaşı bununla ne dikebilirim diye düşünür oldum.Veeeee işte evimde bulduğum lila saten kumaşdan terlik torbası yapmaya karar verdim.Üstündeki keçe süsleri ise 2 gün önce gittiğim tedi mağazasında buzdolabı magneti olarak satılıyordu.Buzdolabımı süslemek için aldım ama arkasındaki mıknatısları sökünce artık terlik torbamı süsledi...Acemiş işi artık bukadarı oldu...:D

7 yorum:

  1. valla hiçte acemi değilsin selmacım çok güzel olmuş..hatta şık olmuş..

    YanıtlaSil
  2. birde kelime doğrulamasını kaldır ki sana rahat rahat yorum yazabilelim canım..ayarlardan bulabilirsin yine bulamazsan yardım ederim..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim ceyda...Beğenmen beni çOK mutlu etti.Eğer bişeyler yapabiliyorsam emin ol bu internet ve sizin güzel bloglarınız sayesinde oluyor...Blog ayarlarımı dediğin gibi yaptım.İnş yapabilmişimdir.Gördüğün eksiklikleri paylaştığın için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun blogunuz terlik torbanızda pek şıkmış

    YanıtlaSil
  5. tesekkur ederimmm yasemin hanim...;)

    YanıtlaSil
  6. Çocukluğumda misafirliğe giderken annem
    terliğini veya ev ayakkabısını
    götürmek için böyle bir çanta kullanırdı.
    Şimdi böyle gelenekler var mı acaba?
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim.Ben hala kullanıyorum canım.Hem çok şık oluyor hemde çantanın içindeki görüntü kirliliğini ortadan kaldırıyor.Tavsiye ederim...

    YanıtlaSil