29 Nisan 2013 Pazartesi

Cocostar Kurabiye

Sabah kalkıp erkenden evin işini bitirdikten sonra  kaç gündür aklımda olan bu lezzetli kurabiyelerden yapmaya karar verdim.Kurabiyelerim piştikten sonra üst komşuma kahve içmeye çıkarken yanımda bu şirin kurabiyelerden götürdüm...Komşumun oğlu sıkı bir beşiktaşlı olunca yerken ilk tepkisi "aaaa beşiktaşlı kurabiye olmuş" :)dedi.Çocukların hayal dünyası ne kadar geniş...Ve sanırım cocostar kurabiyemin adı artık beşiktaşlı kurabiye olarak kalacak.İşte o lezzetli kurabiyelerim ve tarifi...


COCOSTAR KURABİYE (Yeni adıyla Beşiktaşlı Kurabiye)
 
1 Yumurta (Sarısı kurabiye hamurununa,akı ayrı bir kaba)
1 Su bardağı pudra şekeri
1 Paket vanilya
1 Paket kabartma tozu
250 gr margarin (Ben tereyağ kullandım)
2 Yemek kaşığı kakao)
Aldığı kadar un
İÇİ İÇİN
1 Su bardağı hindistan cevizi
Ayırdığımız yumurta akı
2 Yemek kaşığı toz şeker

Yapılışı
Oda sıcaklığında yumuşamış margarinin üzerine yumurta sarısı eklenir.Ardından pudra şekeri,vanilya,kabartma tozu,kakao ve aldığı kadar un konularak kurabiye hamuru kıvamına getiriyoruz.Ayrı bir kapta Hindistan cevizi ,yumurta akı ve şekeri karışıtırıyoruz.Elimize ceviz büyüklüğünde hamurdan koparıp içli köfte yapar gibi içini oyuyoruz ve 1 çay kaşığı hindistan cevizli harçtan koyup yuvarlayıp tepsiye diziyoruz.Hafif ısıtılmış 180 derecelik fırında 30 dk pişiriyoruz.İsteğe göre soğuduktan sonra üzerine hafif pudra şekeri serpebilirsiniz.
AFİYET OLSUN...

3 yorum:

  1. Nasıl da güzel görünüyor. Bayıldım. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim...Bende sizi izlemeye alıyorum...:)

    YanıtlaSil
  3. live173影音live秀
    真愛旅舍午夜視頻聊天室
    真愛旅舍裸聊視頻聊天室
    真愛旅舍裸播視頻聊天室
    真愛旅舍福利視頻聊天室
    真愛旅舍視頻聊天室你懂的
    真愛旅舍大尺度直播視頻聊天室
    真愛旅舍午夜直播間視頻聊天室
    真愛旅舍ut聊天室
    173免費視訊聊天網
    九聊視頻語音聊天室長腿美女跳小蘋果視頻歐洲成人圖區天天私色綜合網色情網
    艷遇交友網美女主播視頻520包養網插插色情網快播聚色網站快播七色成人網色情小遊戲
    城市獵緣交友網台灣午夜聊天室台灣麗人聊天室成人午夜劇場黃片論壇洪爺色情網
    真人免費視頻直播間激情視頻語音聊天室不用註冊看色情AV成人教育農村性交電影色情漫畫
    約炮網站哪個好熱舞視頻表演聊天室金糜風華富婆網色小姐高清電影網免費色片色情網站

    YanıtlaSil