16 Kasım 2013 Cumartesi

Ortaya karışıkkk 1

Uzun süredır bilgisayarımda oluşan arızadan dolayı internetten ve blog dünyasından uzak kalmak zorunda kaldım.Çok şükür bu sorunuda atlattığımıza göre ortaya karışık bir post hazırlamak istedim...
Malum her yaz yaklaşırken tatil planı yapmayan yoktur aramızda.Bizde eşimle birlikte kafa dinleyebileceğimiz aynı anda deniz havası alacağımız fiyat olarak da bizleri zorlamayacak mütasıp bir yer arama telaşına düştük ve Armutlu Tatil köyünde karar kıldık.Ortam olarak nezih kalabalık aileler için fiyat olarak ucuza gelebilecek biryer.Ancak yıllardır giden biri olarak malesef bu sene çalışanlardan tutunda alışveriş merkezindeki insanlara kadar hepsinde ayrı bir hava söz konusuydu.Özellikle resepsiyon çalışanları "küçk dünyaları biz yarattık"havasıyla davranıyorlardı.Durumu halkla ilişkilere bildirdiğimizde onlarında aynı havada olduklarını görünce anladık ki artık tercih etmememiz gereken yerlerden biri.Ve bunu herkesle paylaşarak bizim gibi aynı hataya düşmesinler istiyorum.Oraya dair aklımızda kalan tek şey deniz kenarı ve manzara.bu resimde oradan kalan tek güzel hatıramız...

Bayram tatilimiz için ilk tercihimiz ailelerimiz oldu.Bu sayede bizim için karadeniz turu başladı.Ama malesef bilgisayarımdaki sıkıntılardan dolayı bir çok fotoğrafım gitti.İlk durağımız kayınvalidemlerin yanı ZONGULDAK...Aşagıdaki resimde zonguldak sahilinden bir görüntü...

İkinci durağımız benim ailemin yanı SAMSUN...Malesef samsun fotoğraflarımız yok...Üçüncü durağımız Eşimle hayalimiz olan TRABZON ve RİZE...Bayılıyorum karadenizin yeşiline...Bizden size tavsiye trabzon a giderken kalacak yerinizi önceden ayarlayın.Biz uzungölde kalmayı planlayıp "orada nasılsa bir sürü otel var buluruz elbette biryer"diyerek gittiğimiz uzungölde malesef hiç yer bulamadık.Sonra öğrendik ki Ağustos ayı Arapların akın ettiği aymış.Bizde arabamızı uzungöl ün kenarına çekip orada yattık.Ve birtek  arabada yatan biz değildik.Bizim gibi orada yer buluruz diyerek gelip te arabaya talim eden birçok çift vardı :)Benden size tavsiye karadeniz turu yaparken iki şeyi atlamayın.
1.Kalacak yerinizi mutlaka önceden ayarlayın.
2.Mutlaka yanınıza kalın giyecek alın.Sonra benim gibi şal ve çorap aramak zorunda kalabilirsiniz.:)
Son durağımız SİNOP.Fotoları daha sonra eklenecektir.






Uzun süredit internetten uzak kaldığım için bazı şeylerden habersizdim.Özellik alışveriş sitelerinden:)Bilgisayarım düzelir düzelmez ilk işim alışveriş sitelerini gezmek oldu ve TANTİTONİ adl siteyle tanıştım.Tanışıp alışveriş yapmamak olmaz dedim ve bu cicileri aldım..:)

Bu zeytinliği ne zamandır arıyodum...İndirimde olunca kaçırmadan 2 tane almak istedim.


Bu aralar herkes te görebileceğimiz silikon bardak kapağı furyasına bende katıldım.Denemek için 1 tane aldım ve çok beğendim.Bu demek oluyor ki devamı gelecek :)


Hayal kırıklığına uğradığım tek şey kek tabanlığı oldu.Gerçi benim hatamdan kaynaklanıyor.O kadar heyecanlanmışımki yanında mini yazdığını okumamışım.Büyük bekliyordum ama malesef avucumun büyüklüğünde geldi.Hatta kargo getiren adama "eminmisiniz bu kargonun benim olduğuna dedim.Evet dedi.Şeyyy ben biraz daha büyük bekliyodum kutuyu deyince adam gülmeye başladı"Olsun artık ne yapalım.Buda ders olsun bana.Gerçi bu miniciği de çok sevdim.Kişiye özel çok güzel sunumlar yapılabilir.


VEEE son cicim toz şekerliğim.Nezamandır aklımda olup daha sonra unutanlardanım.Görünce bende şimşekler çakınca hemen aldım..

  
Bu aldıklarım kargo dahil 37.20 tuttu.Tek tek fiyatlarını hatırlamıyorum.Daha farklı ciciler için sitesine bakabilirsiniz.


SEVGİLER...




1 yorum:

  1. Geçmiş olsun fotoğrafların gitmesi gerçekten kötü bir durum sık sık yedek almak lazım bunun için sanırım bu konuda hepimiz biraz boş davranıyoruz :-( tekrarı olmaz inşallah :)


    Trabzon benimde en çok gitmek görmek istediğim yerlerden fotoğraflar bile basıl rahatlatıyor insanı :)

    Cicilerinizi güle güle kullanın. Hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil